Elérhetőségek
Pesterzsébeti Gézengúz Óvoda
Zalán u. 11.
Telefon:
+36/1/421-5406
+36/1/285-1087
Fax: +36/1/421-5406, +36/1/285-1087
E-mail:
gezenguz@gezenguzovi.hu
Térkép
Halacska csoport
Óvodapedagógusok:
Fekete Ildikó, Gyurcsek Judit
Pedagógiai asszisztens:
Kustos Ibolya
Dajka:
Vincellérné Vincze Krisztina Judith
Gyöngyszem Tagóvodánk egyik legújabb csoportja, mely az 2019 nevelési évben alakult, új névvel, új profillal, teljesen új koncepcióval.
Vegyes csoport vagyunk, 25 fő befogadására alkalmas a csoportszoba, mely tágas, világos, új bútorokkal, korcsoportnak megfelelő játékokkal jól felszerelt. Két lelkes óvodapedagógus, egy tündéri dadus néni, és segítőkész pedagógiai asszisztens várja nap, mint nap a gyerekeket. A csoportszoba elrendezését a csoport életkori összetételéhez igazítottuk, megteremtve ezzel a megfelelő játéklehetőséget a számukra.
Vidámak, lelkesek és érdeklődőek vagyunk. Nyitottak a minket körülvevő világra, szeretnénk sokat kirándulni, színházba, múzeumba járni. Kíváncsian várjuk az előttünk álló éveket.
Jól érezzük magunkat az oviban, szeretnénk egy összetartó kis halraj közösséget kialakítani.
Pedagógusként fontos számunkra, hogy a tudást gyermekeink tapasztalat révén szerezzék meg, rengeteg vidám, örömteli percet, élményt nyújtsunk nekik.
Nevelési programunkat a Kompetencia Alapú Óvodai Nevelés négy őseleme (Levegő,Tűz,Víz,Föld) köré építettük, foglalkozásainkat a játékba integrált kooperatív tanulási módszerekkel valósítjuk meg. Minden gyermek a saját fejlettségi szintjéhez igazodva tudja elsajátítani a különféle ismereteket.
A Halacska csoportban a gyerekek a nevelési év során heti 4x1 órában sajátíthatják el az angol idegen nyelvet délutánonként, igazodva a csoportos óvónők által kialakított nevelési tervhez. A nyelvi foglalkozások során az angol nyelvű pedagógus Futó Zsuzsanna nevelési, gondozási feladatokat lát el a gyerekek körül, majd irányított foglalkozás keretein belül angol nyelven játékos tevékenységeket vezet, mint éneklés, mondókázás, meseolvasás, dramatizálás, mozgásos játékok, kézműveskedés. Az óvodáskor a nyelvelsajátítás szempontjából fontos időszak, a kisgyermek játékosan, az anyanyelvéhez hasonlóan, folyamatos utánzás, ismétlés és pozitív megerősítés által a játékon és mindennapi élethelyzetekben keresztül elsajátítja, nem pedig tanulja a nyelvet.
Kapcsolódó galéria
Vissza az előző oldalra!